Vacatures


Vacature Orderdesk Specialist

Functie: Orderdesk Specialist
Contract: Parttime 24 – 36 uur
Locatie: Almere
Rapporteert aan: Team Lead Orderdesk

Orderdesk Specialist

Bij Victron betekent werken als Orderdesk Specialist dat je deel uitmaakt van een dynamische, no-nonsense organisatie met een platte structuur. We zijn trots op onze hechte werksfeer, waar samenwerking met verschillende afdelingen en internationale collega’s vanzelfsprekend is.

We groeien snel, maar blijven trouw aan de kernwaarden van ons familiebedrijf. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Almere, maar we zijn actief in meer dan 60 landen wereldwijd.

We geloven in efficiënt werken – dus geen onnodige vergaderingen!
Daarnaast vieren we samen onze successen met activiteiten zoals bedrijfsweekenden, BBQ’s, Sponsor Days, kerstborrels en eens in de vijf jaar een groot feest tijdens Sail Amsterdam.

Jouw verantwoordelijkheden

Als Orderdesk Specialist werk je samen met 4 teamleden aan het verwerken van complexe wereldwijde orders. Je zorgt ervoor dat geautomatiseerde orders soepel verlopen en dat handmatige orders efficiënt en nauwkeurig worden afgehandeld. Daarnaast help je mee aan het verder automatiseren en optimaliseren van processen.

  • Het bewaken van het orderproces en het (laten) bijsturen waar nodig, zowel technisch als operationeel;
  • Het annuleren en crediteren van foutieve orders;
  • Het informeren, begeleiden en adviseren van klanten (per e-mail) tijdens het bestelproces;
  • Het beantwoorden van vragen van klanten, magazijnen en verzendpartners;
  • Het oplossen van leverproblemen in samenwerking met magazijnen en vervoerders;
  • Je bent de schakel tussen onze distributeurs en Sales Managers. Indien nodig schakel je met of betrek je de Sales Manager om tot een oplossing te komen.

Wat neem jij mee?

  • Voorkeur voor een afgeronde hbo- of wo-opleiding, minimaal HBO/WO denkniveau;
  • Ervaring met complexe orderverwerking, zowel import als export, is een pre;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift; kennis van een derde taal (Duits, Frans of Spaans) is een pluspunt;
  • Sterke analytische vaardigheden en het vermogen om verbanden te zien;
  • Een servicegerichte instelling;
  • Een proactieve houding en stressbestendigheid;
  • En als ‘teamspirit’ jouw tweede naam is, dan willen we je graag spreken!

Wat bieden wij jou?

  • De kans om te werken voor een wereldwijde marktleider in energieoplossingen;
  • Een marktconform salaris en een collectieve kwartaalbonus, plus een eindejaar bonus op basis van prestaties;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,45 per kilometer;
  • Leuke bedrijfsactiviteiten voor medewerkers en hun familie.
Solliciteren

Stel jezelf voor via LinkedIn, stuur je cv en een korte motivatiebrief in.

Wij kijken uit naar je sollicitatie!

Wij zijn Victron Energy

Een groep echte techneuten, vol energie. We zijn bovenal no-nonsense, denken ‘outside the box’ en werken oplossingsgericht door continu de diepte in te duiken in de technologieën die onze producten slimmer en betrouwbaarder maken. Kortom: krachtige energieoplossingen tegen een eerlijke prijs.

Onze klanten?

Die variëren van experts tot doe-het-zelvers, allemaal met dezelfde passie en trots voor het bouwen van energiesystemen. Of het nu voor professioneel gebruik is of voor avontuur.

Van boten en campers tot kritieke missies, off-grid systemen of industriële toepassingen – overal waar betrouwbare energie nodig is, zijn wij aanwezig.

“Energy. Anytime. Anywhere.” is niet alleen onze slogan, het is onze dagelijkse drijfveer.

Onze blauwe producten zijn wereldwijd te vinden en staan synoniem voor kwaliteit.

Dankzij de nauwe samenwerking met onze getrainde en gemotiveerde distributeurs is ondersteuning altijd binnen handbereik. Installateurs kunnen bouwen op onze distributeurs als solide basis om met vertrouwen hoogwaardige energieoplossingen te leveren.

En eindgebruikers kunnen genieten van de vrijheid om hun energiebeheer zelf in te richten met intuïtieve en modulaire systemen.

Zo doen we dat al 50 jaar en daar blijven we trouw aan, ook in de toekomst.

We zijn trots en vol vertrouwen dat we nog vele krachtige energieoplossingen gaan leveren!

Neem ook eens een kijkje op onze website: www.victronenergy.com.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.



Vacature Finance Officer

Functie: Finance Officer
Locatie: Almere
Rapporteert aan: Team Leader Finance Officer

Finance Officer

Bij Victron betekent een Finance Officer deel uitmaken van ons Finance team en deel uitmaken van een dynamische, no-nonsense organisatie met een platte structuur. We zijn trots op de hechte sfeer, waarin samenwerking met verschillende afdelingen en internationale collega's vanzelfsprekend is.

We groeien snel, maar blijven trouw aan de kernwaarden van ons familiebedrijf. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Almere, maar onze wereldwijde aanwezigheid reikt ver.

Wij geloven in efficiënt werken - geen onnodige vergaderingen hier! We vieren ook graag samen successen door evenementen te organiseren zoals bedrijfsweekenden, barbecues, sponsordagen, feestdagen en een groot feest tijdens Sail Amsterdam.

Wat ga je doen?

Crediteuren
Controleren en administratief verwerken/ boeken van inkoop- en kostenfacturen, inclusief afstemmen van leveringen en prijsverschillen met de betrokkenen in de organisatie. Daarnaast onderhoud je contacten met leveranciers in binnen- en buitenland over facturen en betalingen. Je verzorgt ook de betalingen van de goedgekeurde facturen.

Debiteuren
Voeren van de debiteurenadministratie. Naast het aanmaken van nieuwe klantaccounts voor de website heb je ook regelmatig contact met klanten over facturen, betalingen, kredieten en incasso zaken. Hierbij word je bijgestaan door het internationale sales team om er samen uit te komen.

Grootboek

  • Verzorgen van de bankzaken, zoals het boeken van de bankafschriften & liquiditeitsbeheer.
  • Het verzorgen van btw-aangiften en overige fiscale aangiften
  • Registreren van financiële transacties in het grootboek
  • Controle van balansposten en tussenrekeningen

Reporting

  • Samen met het gehele team verzorgen van de maandafsluiting inclusief week- en maandrapportage
  • Ondersteunen bij jaarrekening in overleg met de accountants

Projecten

Meewerken aan het verbeteren van digitale processen waaronder EDI & XML facturatie, het verbeteren van automatische matching van transacties.

Wat breng je mee?

  • Afgeronde hbo-bedrijfseconomie of MBA met minimaal 5 jaar ervaring in de financiële administratie.
  • Ervaring met Exact Globe is een harde eis, Elvy & Scansys is een pré.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Beheersing van Duits en/of Frans in woord is een pré.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Proactieve en zelfstandige werkhouding.

Wat bieden wij jou?

  • De kans om te werken voor een wereldwijde leider in energieoplossingen;
  • Een uitdagende functie in een internationaal familiebedrijf;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden met ondersteuning van je persoonlijke Goodhabitz-account;
  • Leuke bedrijfsactiviteiten voor medewerkers én familieleden;
  • Een competitief salaris en een collectieve kwartaalbonus, plus een eindejaar bonus op basis van prestaties;
  • Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioensregeling en een riante reiskostenvergoeding.

Geïnteresseerd?

Stel jezelf voor en solliciteer via LinkedIn. We kijken uit naar je sollicitatie!

We stellen uw interesse op prijs, maar we verzoeken u vriendelijk onze vacatures niet te gebruiken voor wervingsdoeleinden.


Vacature Elektrotechnisch & Facilitair Ondersteuner

Functieprofiel: Elektrotechnisch & Facilitair Ondersteuner
Locatie: Eindhoven
Fte: 0.6 - 0.8 (24 - 32 uur)

Elektrotechnisch & Facilitair Ondersteuner (Electrical & Facility Support)

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en proactieve medewerker elektrotechniek en facilitaire ondersteuning. In deze veelzijdige functie werk je voor 50% van je tijd aan het bouwen van elektrotechnische testopstellingen en het testen van elektronische systemen. Je ondersteunt onze engineers en draagt bij aan de ontwikkeling en kwaliteit van onze technische oplossingen.

De andere 50% van je tijd besteed je aan facilitaire werkzaamheden. Denk aan magazijnbeheer, het ontvangen en verzenden van goederen en licht onderhoud aan het pand. Zo zorg je ervoor dat alles soepel verloopt – zowel in de werkplaats als op de werkvloer.

Wat ga je doen?

Technische ondersteuning

  • Opbouwen en onderhouden van testopstellingen.
  • Testen van diverse elektrotechnische systemen.
  • Ondersteunen bij de uitvoering van technische projecten.
  • Modificeren van kleine sample series.
  • Bedenken en maken van praktische hulpmiddelen (zoals kabelkarren, gereedschapswanden).


Facilitair

  • Aanspreekpunt voor externe dienstverleners (zoals schoonmaak en glazenwassers).
  • Ad-hoc aanspreekpunt voor meldingen, klachten of kleine verzoeken vanuit collega’s of externe partijen (zoals buren).
  • Verantwoordelijkheid voor verbouwingen of aanpassingen binnen het pand.
  • Orde en netheid handhaven in het magazijn.
  • In- en uitladen van goederen met de heftruck (heftruckcertificaat vereist).
  • Verantwoordelijk voor inkomende en uitgaande pakketten en pallets.


Algemeen

  • Signaleren en zelfstandig oppakken van verbeterpunten zonder expliciete opdracht.

Wat breng jij mee?

  • Je bent zelfstandig, leergierig, nauwkeurig, oplossingsgericht en betrouwbaar.
  • Je bent sociaal en hebt een ‘niet lullen maar poetsen’-mentaliteit.
  • Je hebt technisch inzicht (opleiding Elektrotechniek is een pré).
  • Je vindt het leuk om in een dynamische omgeving te werken waar geen dag hetzelfde is.
  • Een MBO werk- en denkniveau (bij voorkeur Elektrotechniek, mechatronica of vergelijkbaar).
  • Basiskennis van elektrische veiligheid (eventueel via vakopleiding).
  • Heftruckcertificaat (of bereidheid dit te behalen).
  • Rijbewijs B (pre).

Wat bieden wij?

  • Een superafwisselende functie in een internationaal familiebedrijf;
  • Een concurrerend salaris en een royale kwartaalbonus met een eindejaarsbonus (op basis van prestaties);
  • Ontwikkelingsmogelijkheden met ondersteuning van je persoonlijke Goodhabitz-account;
  • Leuke bedrijfsevenementen voor medewerkers en familieleden.

Geïnteresseerd?

Stel jezelf voor en solliciteer via LinkedIn. We kijken uit naar je sollicitatie!


Over Victron Energy

Een groep echte techneuten die bruisen van energie. Bovenal zijn we no-nonsense, denken we outside the box en werken we oplossingsgericht door ons continu te verdiepen in de technologieën die onze producten slimmer en betrouwbaarder maken. Kortom: krachtige energieoplossingen voor een eerlijke prijs.

Onze klanten? Ze variëren van experts tot doe-het-zelvers, die allemaal dezelfde passie en trots delen voor het bouwen van energiesystemen. Of het nu voor professioneel gebruik is of voor avontuur. Van boten en campers tot kritieke missies, off-grid systemen of industriële toepassingen – waar betrouwbare energie nodig is, staan ​​wij voor je klaar.

"Energy. Anytime. Anywhere." is niet alleen onze slogan het is waar we elke dag naar streven en wat ons drijft. Onze blauwe producten zijn wereldwijd te vinden en staan ​​synoniem voor kwaliteit. Dankzij de nauwe samenwerking met onze getrainde en gemotiveerde distributeurs is ondersteuning altijd binnen handbereik. Installateurs kunnen vertrouwen op onze distributeurs als een solide basis om vol vertrouwen hoogwaardige energieoplossingen aan te bieden.

En eindgebruikers kunnen genieten van de vrijheid om hun energiebeheer aan te passen met intuïtieve en modulaire systemen.

Dit is al 50 jaar onze aanpak en daar blijven we ook in de toekomst trouw aan. We zijn er trots op en hebben er alle vertrouwen in dat we nog veel meer uitstekende energiesystemen zullen blijven leveren!

Nieuwsgierig naar onze organisatie, neem kijkje op onze website http://www.victronenergy.com.

We stellen uw interesse op prijs, maar we verzoeken u vriendelijk onze vacatures niet te gebruiken voor wervingsdoeleinden.