Veldtest: Zonnepanelen

Een vergelijking tussen Mono, Poly, PERC en Dubbele PV-modules.

Totale zonneopbrengst: --
S
Totale zonneopbrengst: --
S
Totale zonneopbrengst: --
S
Totale zonneopbrengst: --
S
Totale zonneopbrengst: --
E
Totale zonneopbrengst: --
W
Roemenië
--
--
Installatie datum: 09-03-2020
--
--
--
--
--
--
--
Instraling

Dit is een praktijktest en de resultaten zijn specifiek voor deze installatie op deze locatie. Graag onderzoeken wat de beste oplossing is voor de eigen situatie, want de resultaten kunnen verschillen naargelang de omgevingsinvloeden.

Totale zonneopbrengst per 27/03/2023 toen de resultaten opnieuw werden ingesteld:
Mono: 9158 kWh
Split-cell: 9511 kWh
Poly: 9113 kWh
Perc: 9471 kWh
Perc-oost: 1970 kWh
Perc-west: 1730 kWh

Ondersteuning

Garantie en reparaties

Na het decennialang aangaan van energie-uitdagingen met behulp van innovatie, weten we hoe we een breed scala aan robuuste verbonden producten kunnen maken die blijven presteren, zelfs in het meest barre klimaat. Dit in combinatie met onze standaard garantie van 5 jaar zorgt voor gemoedsrust voor de komende jaren. En als er iets mis gaat, dan kunt u er zeker van zijn dat onze snelle en eerlijke reparatiediensten, aangeboden via ons wereldwijde netwerk van leveranciers, aan uw zijde staan.
warranty

5 jaar garantie

Uit te breiden tot 10 jaar

Victron Energy biedt 5 jaar standaardgarantie op energieproducten*. * Dit kan worden uitgebreid tot 10 jaar voor een extra 10 % van de initiële investering. Neem contact op met uw leverancier voor meer informatie of dien een ondersteuningsverzoek bij uw leverancier in voor de afhandeling van garantieclaims. * behalve voor onze accu's: voor loodzuuraccu's bieden we 2 jaar garantie en voor lithium 3 jaar.

Reparaties

Wereldwijd reparatienetwerk

Onze erkende leveranciers zijn verantwoordelijk voor het geven van instructies om een snelle en efficiënte reparatie mogelijk te maken. Ze kunnen vertrouwen op ons grote, wereldwijde reparatienetwerk dat zelfs de meest afgelegen gebieden dekt met een snelle en eerlijke service.

Ondersteuning

Maak ondersteuningsverzoek

Voordat en verzoek om ondersteuning, reparatie of garantie ingediend wordt moet voor snelle behandeling op het volgende gelet worden:

De handleiding is geraadpleegd voor foutzoeken en foutmeldingen

Een systeem controle is uitgevoerd en de resultaten kunnen gedeeld worden.

Op deze manier kan de leverancier het probleem nauwkeuriger beoordelen en sneller een oplossing bieden.

Aan de hand van het serienummer van het product zullen wij u in contact brengen met de oorspronkelijke leverancier, deze is verantwoordelijk voor de opvolging van uw verzoek. Na het indienen van het verzoek zal u de contactgegevens van de leverancier ontvangen en u zal een beoordelingsverzoek ontvangen voor de geboden ondersteuning.

Maak ondersteuningsverzoek