Vacatures


Vacature Finance Officer

Functie: Finance Officer
Locatie: Almere
Rapporteert aan: Team Leader Finance Officer

Finance Officer

Bij Victron betekent een Finance Officer deel uitmaken van ons Finance team en deel uitmaken van een dynamische, no-nonsense organisatie met een platte structuur. We zijn trots op de hechte sfeer, waarin samenwerking met verschillende afdelingen en internationale collega's vanzelfsprekend is.

We groeien snel, maar blijven trouw aan de kernwaarden van ons familiebedrijf. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Almere, maar onze wereldwijde aanwezigheid reikt ver.

Wij geloven in efficiënt werken - geen onnodige vergaderingen hier! We vieren ook graag samen successen door evenementen te organiseren zoals bedrijfsweekenden, barbecues, sponsordagen, feestdagen en een groot feest tijdens Sail Amsterdam.

Wat ga je doen?

Crediteuren
Controleren en administratief verwerken/ boeken van inkoop- en kostenfacturen, inclusief afstemmen van leveringen en prijsverschillen met de betrokkenen in de organisatie. Daarnaast onderhoud je contacten met leveranciers in binnen- en buitenland over facturen en betalingen. Je verzorgt ook de betalingen van de goedgekeurde facturen.

Debiteuren
Voeren van de debiteurenadministratie. Naast het aanmaken van nieuwe klantaccounts voor de website heb je ook regelmatig contact met klanten over facturen, betalingen, kredieten en incasso zaken. Hierbij word je bijgestaan door het internationale sales team om er samen uit te komen.

Grootboek

  • Verzorgen van de bankzaken, zoals het boeken van de bankafschriften & liquiditeitsbeheer.
  • Het verzorgen van btw-aangiften en overige fiscale aangiften
  • Registreren van financiële transacties in het grootboek
  • Controle van balansposten en tussenrekeningen

Reporting

  • Samen met het gehele team verzorgen van de maandafsluiting inclusief week- en maandrapportage
  • Ondersteunen bij jaarrekening in overleg met de accountants

Projecten

Meewerken aan het verbeteren van digitale processen waaronder EDI & XML facturatie, het verbeteren van automatische matching van transacties.

Wat breng je mee?

Wat bieden wij jou?

  • De kans om te werken voor een wereldwijde leider in energieoplossingen;
  • Een uitdagende functie in een internationaal familiebedrijf;
  • Ontwikkelingsmogelijkheden met ondersteuning van je persoonlijke Goodhabitz-account;
  • Leuke bedrijfsactiviteiten voor medewerkers én familieleden;
  • Een competitief salaris en een collectieve kwartaalbonus, plus een eindejaar bonus op basis van prestaties;
  • Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een pensioensregeling en een riante reiskostenvergoeding.

Geïnteresseerd?

Stel jezelf voor en solliciteer via LinkedIn. We kijken uit naar je sollicitatie!

We stellen uw interesse op prijs, maar we verzoeken u vriendelijk onze vacatures niet te gebruiken voor wervingsdoeleinden.


Vacature Team Lead Orderdesk

Functietitel: Team Lead Orderdesk
Locatie: Almere
Rapporteert aan: Finance & Operations Director

Organisatie

Victron Energy, opgericht in 1975, is een wereldwijde marktleider op het gebied van energieoplossingen. Onze missie is het leveren van betrouwbare en efficiënte energieoplossingen. We ontwerpen en produceren geavanceerde energieproducten zoals omvormers, laders en opslagsystemen, geschikt voor uiteenlopende toepassingen, zoals bijvoorbeeld off-grid systemen voor boten en campers. We zetten ons in om klanten wereldwijd van betrouwbare energie te voorzien.

Functie

Ben jij een inspirerende leider met een passie voor logistiek en klantgericht werken?
Wij zijn op zoek naar een gedreven Team Lead die onze Orderdesk naar een hoger niveau tilt. In deze rol geef je richting aan de verdere ontwikkeling en uitbreiding van de afdeling, waarbij je ook nieuwe activiteiten op het gebied van logistiek en Warehousing integreert. Jij wordt de spil in het web van de volledige orderstroom binnen Victron, en zorgt ervoor dat alles – van bestelling tot levering – soepel, efficiënt en klantgericht verloopt.

We groeien snel, maar blijven trouw aan de kernwaarden van ons familiebedrijf: mensgericht, informeel en ondernemend! Ons hoofdkantoor is gevestigd in Almere, maar onze wereldwijde aanwezigheid reikt veel verder. Wij geloven in efficiënt werken - dus geen onnodige vergaderingen! Ook vieren we graag samen successen, met evenementen zoals ons jaarlijkse personeelsweekend, BBQ’s, sponsordagen, Kerstfeesten en eens in de vijf jaar een groot feest tijdens SAIL Amsterdam.

Wat ga je doen?

Als Team Lead Orderdesk werk je samen met je team aan het verwerken van complexe, wereldwijde orders. Je zorgt ervoor dat de geautomatiseerde orderverwerking soepel verloopt en je houdt toezicht op een efficiënte en nauwkeurige afhandeling van orders.

  • Leiding geven aan en coachen van het Orderdesk-team;
  • Verdelen en coördineren van dagelijkse verantwoordelijkheden en het stellen van prioriteiten;
  • Continu verbeteren van het (al sterk geautomatiseerde) orderverwerkingsproces en bijbehorende systemen;
  • Resultaten monitoren en samenwerken met externe (uitbestede) magazijnen;
  • Fungeren als escalatiepunt voor complexe orderproblemen en klantvragen;
  • Samenwerken met Sales, Logistiek en andere afdelingen voor een soepel orderverloop;
  • Analyseren van knelpunten en rapporteren aan het management;
  • Ondersteunen bij de operationele taken waar nodig.

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in ordermanagement, bij voorkeur met leidinggevende verantwoordelijkheden;
  • Ervaring met internationale orderstromen (import/export kennis is gewenst);
  • Sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels; kennis van Duits en/of Frans is een pré;
  • Analytisch, oplossingsgericht, stressbestendig en proactief met een focus op teamontwikkeling;
  • Woonachtig in de omgeving van Almere en beschikbaar voor 32-40 uur per week.

Wat bieden wij jou?

  • De kans om te werken voor een wereldwijde leider in energieoplossingen;
  • Een goed salaris met een collectieve kwartaalbonus èn een eindejaar bonus op basis van je (team)prestaties;
  • Leuke bedrijfsactiviteiten voor medewerkers én familieleden!

Geïnteresseerd?

Stel jezelf voor en solliciteer via LinkedIn. We kijken uit naar je sollicitatie!

We waarderen je interesse, maar willen je vriendelijk verzoeken om onze vacatures niet te gebruiken voor acquisitiedoeleinden.


Vacature Elektrotechnisch & Facilitair Ondersteuner

Functieprofiel: Elektrotechnisch & Facilitair Ondersteuner
Locatie: Eindhoven
Fte: 0.6 - 0.8 (24 - 32 uur)

Elektrotechnisch & Facilitair Ondersteuner (Electrical & Facility Support)

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en proactieve medewerker elektrotechniek en facilitaire ondersteuning. In deze veelzijdige functie werk je voor 50% van je tijd aan het bouwen van elektrotechnische testopstellingen en het testen van elektronische systemen. Je ondersteunt onze engineers en draagt bij aan de ontwikkeling en kwaliteit van onze technische oplossingen.

De andere 50% van je tijd besteed je aan facilitaire werkzaamheden. Denk aan magazijnbeheer, het ontvangen en verzenden van goederen en licht onderhoud aan het pand. Zo zorg je ervoor dat alles soepel verloopt – zowel in de werkplaats als op de werkvloer.

Wat ga je doen?

Technische ondersteuning

  • Opbouwen en onderhouden van testopstellingen.
  • Testen van diverse elektrotechnische systemen.
  • Ondersteunen bij de uitvoering van technische projecten.
  • Modificeren van kleine sample series.
  • Bedenken en maken van praktische hulpmiddelen (zoals kabelkarren, gereedschapswanden).


Facilitair

  • Aanspreekpunt voor externe dienstverleners (zoals schoonmaak en glazenwassers).
  • Ad-hoc aanspreekpunt voor meldingen, klachten of kleine verzoeken vanuit collega’s of externe partijen (zoals buren).
  • Verantwoordelijkheid voor verbouwingen of aanpassingen binnen het pand.
  • Orde en netheid handhaven in het magazijn.
  • In- en uitladen van goederen met de heftruck (heftruckcertificaat vereist).
  • Verantwoordelijk voor inkomende en uitgaande pakketten en pallets.


Algemeen

  • Signaleren en zelfstandig oppakken van verbeterpunten zonder expliciete opdracht.

Wat breng jij mee?

  • Je bent zelfstandig, leergierig, nauwkeurig, oplossingsgericht en betrouwbaar.
  • Je bent sociaal en hebt een ‘niet lullen maar poetsen’-mentaliteit.
  • Je hebt technisch inzicht (opleiding Elektrotechniek is een pré).
  • Je vindt het leuk om in een dynamische omgeving te werken waar geen dag hetzelfde is.
  • Een MBO werk- en denkniveau (bij voorkeur Elektrotechniek, mechatronica of vergelijkbaar).
  • Basiskennis van elektrische veiligheid (eventueel via vakopleiding).
  • Heftruckcertificaat (of bereidheid dit te behalen).
  • Rijbewijs B (pre).

Wat bieden wij?

  • Een superafwisselende functie in een internationaal familiebedrijf;
  • Een concurrerend salaris en een royale kwartaalbonus met een eindejaarsbonus (op basis van prestaties);
  • Ontwikkelingsmogelijkheden met ondersteuning van je persoonlijke Goodhabitz-account;
  • Leuke bedrijfsevenementen voor medewerkers en familieleden.

Geïnteresseerd?

Stel jezelf voor en solliciteer via LinkedIn. We kijken uit naar je sollicitatie!


Over Victron Energy

Een groep echte techneuten die bruisen van energie. Bovenal zijn we no-nonsense, denken we outside the box en werken we oplossingsgericht door ons continu te verdiepen in de technologieën die onze producten slimmer en betrouwbaarder maken. Kortom: krachtige energieoplossingen voor een eerlijke prijs.

Onze klanten? Ze variëren van experts tot doe-het-zelvers, die allemaal dezelfde passie en trots delen voor het bouwen van energiesystemen. Of het nu voor professioneel gebruik is of voor avontuur. Van boten en campers tot kritieke missies, off-grid systemen of industriële toepassingen – waar betrouwbare energie nodig is, staan ​​wij voor je klaar.

"Energy. Anytime. Anywhere." is niet alleen onze slogan het is waar we elke dag naar streven en wat ons drijft. Onze blauwe producten zijn wereldwijd te vinden en staan ​​synoniem voor kwaliteit. Dankzij de nauwe samenwerking met onze getrainde en gemotiveerde distributeurs is ondersteuning altijd binnen handbereik. Installateurs kunnen vertrouwen op onze distributeurs als een solide basis om vol vertrouwen hoogwaardige energieoplossingen aan te bieden.

En eindgebruikers kunnen genieten van de vrijheid om hun energiebeheer aan te passen met intuïtieve en modulaire systemen.

Dit is al 50 jaar onze aanpak en daar blijven we ook in de toekomst trouw aan. We zijn er trots op en hebben er alle vertrouwen in dat we nog veel meer uitstekende energiesystemen zullen blijven leveren!

Nieuwsgierig naar onze organisatie, neem kijkje op onze website http://www.victronenergy.com.

We stellen uw interesse op prijs, maar we verzoeken u vriendelijk onze vacatures niet te gebruiken voor wervingsdoeleinden.